F.A.Q. - Nejčastěji kladené dotazy
Deaktivace registračního kódu
V programu Zákony.cz pod záložkou "Nápověda" naleznete možnost "Aktivace/Deaktivace", kde můžete deaktivovat Váš registrační kód. Po úspěšné deaktivaci registračního kódu můžete opět použít registrační kód k aktivaci produktu.
Jak provést aktualizaci dat?
V otevřeném programu vyberte z hlavního menu záložku"Aktualizace", následně vyberte možnost "Aktualizace dat". Vyberte agendy, které chcete aktualizovat a proveďte aktualizaci.
Je nutné provádět aktualizace přes DVD?
Aktualizace dat je prováděna automaticky dle nastavení uživatele prostřednictvím internetu. Aktualizační DVD slouží pro instalaci právního informačního systému Zákony.cz, který se instaluje vždy z nejnovějšího DVD, které obsahuje nejaktuálnější data.
Fulltextové vyhledávání
Pro správnou funkčnost fulltextového vyhledávání je nutné provést aktualizaci dat fulltextu - naleznete ji v hlavním menu pod záložkou "Aktualizace" vyberte možnost "Aktualizace dat", kde si zkontrolujte zda máte zakliknuto fulltextové vyhledávání a proveďte aktualizaci.
V programu Zákony.cz se nezobrazují judikáty
Pro zobrazení judikátů je potřeba provést aktualizaci dat, ve které je třeba si dané judikáty zakliknout a aktualizovat. Naleznete ji v hlavním menu pod záložkou "Aktualizace" vyberte možnost "Aktualizace dat".
Nejde aktivovat registrační kód - program hlásí "registrační kód byl již použitý"
Pokud potřebujete program aktivovat na jiném počítači, je zapotřebí deaktivovat registrační kód (jak deaktivovat registrační kód naleznete výše) nebo zakoupit další licenci.
V programu se nezobrazí agendy
Je zapotřebí provést aktualizaci dat Vámi vybraných agend.V horním hlavním menu vybrat záložku "Aktualizace" následně vybrat "Aktualizace dat". Vyberte agendy, které chcete aktualizovat.
Kde zobrazím historické stavy daného dokumentu?
Historické stavy uživatel zobrazí v otevřeném dokumentu v doplňujících záložkách v dolní části, pod záložkou "Historické stavy".
Jak uvést okna do původního nastavení?
Pod záložkou "Zákony" vyberte možnost "Výchozí nastavení oken".
Změnil jsem si heslo, zapoměl jsem ho a nemohu se přihlásit do systému
Pokud si uživatel změní heslo doporučujeme si toto heslo poznačit. Naši pracovníci v systému heslo nevidí a nemohou Vám heslo sdělit. V tomto případě zavolejte a pracovníci technické podpory Vám rádi pomohou.
Nezobrazí se daný dokument
Proveďte aktualizaci dat dané agendy. Aktualizaci dat naleznete v hlavním menu pod záložkou "Aktualizace" vyberte možnost "Aktualizace dat". Poté vyhledejte dokument.
Program hlásí vypršela licence nebo licence vyprší za x dní
Pokud program hlásí "Licence vypršela" zkontrolujte zda jste zaplatili program na další období.Pokud program hlásí "licence vyprší za x dní" upozorňuje Vás program jak dlouho budete mít platnou licenci.